Semnătură electronică calificată, 100% online

☑︎ Semnezi acte pentru ONRC, ANAF/SPV și contracte comerciale
☑︎ Activare rapidă prin identificare video online
☑︎ Valoare juridică deplină în România și UE

Semnătură electronică calificată, 100% online

☑︎ Semnezi acte pentru ONRC, ANAF/SPV și contracte comerciale
☑︎ Activare rapidă prin identificare video online
☑︎ Valoare juridică deplină în România și UE

Our experts
Our experts
Our experts

Semnătura electronică începe cu încredere

Multioffice.ro este partener autorizat certSIGN, cel mai mare furnizor de certificate digitale din România. Cu peste 1.5 milioane de certificate emise și recunoaștere în toate statele UE, certSIGN oferă soluții de semnătură electronică calificată cu valoare legală deplină pentru orice tip de business.

Recunoaștere europeană

1.5M+ certificate emise

Valoare juridică deplină

Conformitate eIDAS

Tot ce ai nevoie pentru a semna electronic, simplu și sigur

Activare rapidă

Activare rapidă

Finalizezi procesul online și primești certificatul activ în scurt timp.

Finalizezi procesul online și primești certificatul activ în scurt timp.

Conformitate cu ANAF

Conformitate cu ANAF

Te autentifici rapid în ANAF/SPV, CNPP și alte sisteme care cer certificat calificat.

Te autentifici rapid în ANAF/SPV, CNPP și alte sisteme care cer certificat calificat.

Valoare juridică deplină

Valoare juridică deplină

Semnătura are valoare juridică deplină în România și în Uniunea Europeană.

Semnătura are valoare juridică deplină în România și în Uniunea Europeană.

Securitate certificată

Securitate certificată

Cheia privată este protejată în module hardware securizate certSIGN.

Cheia privată este protejată în module hardware securizate certSIGN.

Ușor de folosit oriunde

Ușor de folosit oriunde

Semnezi documente de pe telefon sau laptop, fără limitări.

Semnezi documente de pe telefon sau laptop, fără limitări.

Pachete flexibile

Pachete flexibile

Alegi pachetul în funcție de volumul de tranzacții necesar.

Alegi pachetul în funcție de volumul de tranzacții necesar.

Ce tip de semnătură electronică alegi?

Semnătură electronică ÎN CLOUD

39 €

39 €

*fără TVA

Valabilitate 1 an, 200 tranzacții

Certificat calificat în Cloud valabil 1 an

Utilizare pe orice tip de dispozitiv (smartphone, tabletă, PC, laptop)

NU necesită instalarea de drivere speciale

Nr. limitat de tranzacții în funcție de pachet

Opțiuni suplimentare de valabilitate: 2 ani sau 3 ani

Semnătură electronică PE TOKEN

47 €

47 €

*fără TVA

Valabilitate 1 an, tranzacții nelimitate

Certificat calificat pe Token valabil 1 an

Utilizare doar pe dispozitive tip desktop (PC sau laptop)

Necesită instalarea de drivere speciale

Număr nelimitat de tranzacții (semnături)

Opțiuni suplimentare de valabilitate: 2 ani sau 3 ani

Pasul 1

Alege tipul de semnătură, apasă pe buton și vei fi direcționat către certSIGN pentru a continua procesul.

Pasul 2

Completează înregistrarea și programează activarea video pentru validarea rapidă a certificatului.

Pasul 3

Certificatul tău este gata și poți semna instant documente din orice loc și oricând cu valoare legală deplină.

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Dacă nu ai găsit răspuns la întrebarea ta, scrie-ne în WhatsApp și te ajutăm.

Dacă nu ai găsit răspuns la întrebarea ta, scrie-ne în WhatsApp și te ajutăm.

Semnatura electronica pe persoana fizica sau juridica?

Certificatul digital de semnătură electronică se emite întotdeauna pe numele unei persoane fizice, nu pe persoana juridică (firma). Dacă ești administrator, asociat sau angajat cu drept de semnătură într-o companie, certificatul va fi emis pe numele tău personal, dar îl poți utiliza atât pentru a semna documente în nume personal, cât și pentru a semna în numele firmei, conform împuternicirilor pe care le deții. Pentru ca mai mulți angajați dintr-o companie să poată semna documente în numele firmei, fiecare persoană trebuie să aibă propriul certificat digital emis pe numele său. Astfel, certificatul identifică persoana fizică care semnează, iar din documentele companiei (împuterniciri, statute) rezultă calitatea în care aceasta acționează pentru persoana juridică.

Semnatura electronica cu token sau cloud?

Acte necesare semnatura electronica certSIGN?

Ce documente se depun la ANAF pentru semnatura electronica?

Ce institutii publice accepta semnatura electronica?

Semnatura electronica pe persoana fizica sau juridica?

Certificatul digital de semnătură electronică se emite întotdeauna pe numele unei persoane fizice, nu pe persoana juridică (firma). Dacă ești administrator, asociat sau angajat cu drept de semnătură într-o companie, certificatul va fi emis pe numele tău personal, dar îl poți utiliza atât pentru a semna documente în nume personal, cât și pentru a semna în numele firmei, conform împuternicirilor pe care le deții. Pentru ca mai mulți angajați dintr-o companie să poată semna documente în numele firmei, fiecare persoană trebuie să aibă propriul certificat digital emis pe numele său. Astfel, certificatul identifică persoana fizică care semnează, iar din documentele companiei (împuterniciri, statute) rezultă calitatea în care aceasta acționează pentru persoana juridică.

Semnatura electronica cu token sau cloud?

Acte necesare semnatura electronica certSIGN?

Ce documente se depun la ANAF pentru semnatura electronica?

Ce institutii publice accepta semnatura electronica?

Semnatura electronica pe persoana fizica sau juridica?

Certificatul digital de semnătură electronică se emite întotdeauna pe numele unei persoane fizice, nu pe persoana juridică (firma). Dacă ești administrator, asociat sau angajat cu drept de semnătură într-o companie, certificatul va fi emis pe numele tău personal, dar îl poți utiliza atât pentru a semna documente în nume personal, cât și pentru a semna în numele firmei, conform împuternicirilor pe care le deții. Pentru ca mai mulți angajați dintr-o companie să poată semna documente în numele firmei, fiecare persoană trebuie să aibă propriul certificat digital emis pe numele său. Astfel, certificatul identifică persoana fizică care semnează, iar din documentele companiei (împuterniciri, statute) rezultă calitatea în care aceasta acționează pentru persoana juridică.

Semnatura electronica cu token sau cloud?

Acte necesare semnatura electronica certSIGN?

Ce documente se depun la ANAF pentru semnatura electronica?

Ce institutii publice accepta semnatura electronica?

Sediu social în maxim 24 de ore

Obține simplu și rapid adresa legală pentru compania ta.

Sediu social în maxim 24 de ore

Obține simplu și rapid adresa legală pentru compania ta.

Sediu social în maxim 24 de ore

Obține simplu și rapid adresa legală pentru compania ta.